Efekt diskoveho pole - OT

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Fri Aug 5 15:31:31 CEST 2005

Moc dekuji.
Ten link mi nefunguje, ale vec se ma tak, ze se jedna o server pro
intranetovy system jedne firmy. Maji tam RAID 5 na HP LC2000, 2GB RAM a
2x933MHz procesor a uz to neutahne. Muj navrh byl dat tam novy server s
3GHz procesorem (pripadne se dvema), 4GB RAM a nejake mensi RAID pole
bud v 0+1 nebo tak nejak.
Proti tomu se nas jedna velka firma snazi dotlacit k nakupu diskoveho
pole a k tomu sady serveru, ale konkretni implementace a cisla z nich
zatim nevypadla.
Tak jsem chtel byt pripraveny na to co prijde, abych mohl argumentovat.

Kazdopadne dik za snahu.

Ondra