management UPS od APC

Zbyněk Burget zburget at miastudio.cz
Fri Aug 5 10:59:17 CEST 2005

Uz to tu zaznelo dvakrat, i ja jsem vsadil na apcupsd (rovnez proti
BackUPS) - konfigurace neni vubec tak slozita, jak naznacuje
dokumentace. Jediny problem jsem mel pri propojeni USB kabelem - a to
jen proto, ze jsem si poradne neprecetl, ze nesmim mit v kernelu device
uhid - jinak s apcupsd neni nejmensi problem.

Zbynek Burget