management UPS od APC

Cizek Milan cizek.milan at seznam.cz
Fri Aug 5 00:25:42 CEST 2005

> menezovat UPS od
> na stranky
>
> Zkus porty sysutils/apcupsd, sysutils/upsd, sysutils/upsmon.

Ahoj,
mam APC back UPS a rad bych nejak rozchodil monitoring a nastavil vypnuti
několik minut před selhanim baterie.

- Vyzkousel jsem bkpupsd (neumi téměř nic, ani nepoznam jestli nejak
funguje).
- Upsmon, vypada dobře, demon bezi, upsstat ale neukazuje zadna data (port
mam spravny, seriovy kabel taky). Navíc jakmile zavolam upsstat, demon se
ukonci.
- apcupsd, jevi se mi az prilis slozity na prvotni konfiguraci.

Muzete mi prosim někdo doporucit co nainstalovat? Ocekavam od toho nejake
info o stavu upsky a korektni vypnuti systemu xminut před umrenim baterky.
Deky

Milan