Uvedeni systemu do stavu pred vypnutim proudu

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Tue Aug 2 12:06:29 CEST 2005

Kaminar wrote:
> Zdravim vsechny.
>
> Mam ted pristup k pocitaci jen vzdalene a dozvedel jsem se, ze je naplanovan
> vypadek proudu. Pokud bych pocitac vypnul, tak ho budu tezko vzdalene
> zapinat. :-) V BIOSu mam nastaveno, ze pri vypadku proudu se pocitac uvedede
> do posledniho stavu. Proto se chci zeptat, jestli je mozne nejak pripravit
> system na vypadek proudu, aniz by to system nejak ohrozilo.
>
> Napadlo me, ze by to slo:
> #shutdown -h 0508020000 "Bude halt."
>
> Staci to nebo by se melo jeste neco udelat?
>
> Diky

Ja bych rekl, ze ten shutdown -h by mel stacit, tim se ukonci system,
ale pocitac zustane zapnuty, takze po vypadku by mel zase normalne
nabehnout. Neco podobneho jsem takhle resil u pocitace s UPSkou - aby se
nevypnul uplne (az dojde baterie), protoze pak by se mi taky sam nenahodil.

Miroslav Lachman