Mala kapacity disku pro kompilaci

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Jul 31 11:52:51 CEST 2005

Pavel wrote:
> Disk mam rozdeleny na /usr cca 1G volneho a /usr/home cca 20G volneho.
> Tudiz bylo by misto na /usr pro jiz prelozeny software, ale ne pro
> vlastni praklad. Jake jsou eleganti moznosti pro docastne "delegovani"
> volneho mista z /usr/home? -Lze ten to svazek umountovat a pripojit tam
> kam je treba pro kompilace

	Ano.

> (kam?)

	Pisete, ze kompilujete OO2, nikoli vsak jestli sam ze ztrojaku nebo z
portu - a tak nelze odpovedet jednoduse. Pokud z portu, tak se preklada
v podadresari 'work'

> nebo to lze vyresit linkovanim adresare

	Take ano.

	A taky lze vytvorit nekde v /usr/home velky soubor, ktery pak lze
nasledne prohlasit za dalsi partition, odelat na ni newfs a namountovat ji.

	Nejednodussi mi ale propada vytvoreni linku ...