SOS

Bhagaván Vit Kouba KoubaVit at seznam.cz
Sat Jul 30 16:05:49 CEST 2005

Pořád mám ve schránce > KoubaVit at seznam.cz< nějaké povídání o tom že čertovsky dobrý systém dělá lidem ze života peklo, proč nezkusíte Windows XP které side občas spadnou a nedokáží odolat virům a spamu, ale jinak je s nimi závava. Zkoušel jsem v Linuxu připojit modem ISDN SAGEM 840 ale nejde to co vy na to, nejraději mám Suse a Mandrake, protože je slušné na rozdíl od jiných oškivých operašních systémů. Ve své podstatě se vše točí kolem špíny a snad jednou zde bude všude čistota! Vít Kouba.