Via C3 / Eden

Petr Rehor prehor at gmail.com
Thu Jul 28 00:30:03 CEST 2005

On 7/27/05, Marian Cerny <jojo at matfyz.cz> wrote:
> [...]

Mam VIA Epia 5000 (to je ta nejlevnejsi co se dala sehnat). Vsechno co
potrebuju mi funguje (nepouzivam zvukovku a video kartu v grafice, ale
asi to nebude problem). Pouzivam FreeBSD 5.3 (bez X) vlastnorucne
prelozene s gcc optimalizaci pro c3 architekturu.

> A kde to kupujete? Z USA (www.mini-itx.com) alebo cez nejakeho lokalneho
> distributora? Alebo nebodaj alzasoft?

Nakupoval jsem loni na http://www.aprico.cz kde meli nejlepsi ceny.
Zkus dat do Google text "via epia 5000 kč" a on ti najde obchodu
haldu.

P.