Posilani UDP na closed port

Rudolf Cejka cejkar at fit.vutbr.cz
Tue Jul 26 16:57:46 CEST 2005

Radim Kolar wrote (2005/07/26):
> predelal jsem to na connect + send a send opravdu nevraci chybu jak

A jak rychle ty UDP pakety odesilate? Je-li vic send()u za sebou,
staci se vubec odeslat fyzicky po siti, aby se mohlo vratit ICMP
a aby nasledujici send()/recv() mohly chybu vratit?

> v manualu pisi a to ani kdyz se posle UDP packet na closed port opakovane.

Ja s tim problem nemam ani ve FreeBSD, ani v Linuxu. Kdyz delam
send(1) + recv(), chyba se vraci u recv(). Kdyz udelam
send(1) + send(2) + recv(), chyba se vraci typicky u send(2) pro
localhost a u recv() pro ostatni.

Zbytek bez komentare.