Posilani UDP na closed port

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Jul 24 09:58:15 CEST 2005

Radim Kolar napsal/wrote, On 07/24/05 09:17:
> Potrebuju zjistit, jak z aplikacni urovne zjistim, ze jsem poslal UDP packet
> na closed port. Od remote masiny dostanu ICMP packet, ale ani send ani
> recv mi nevrati chybu.

	Uplne stejne jako v pripade TCP - to je jedna moznost. Connected socket
by mel, pokud vim, vracet ECONREFUSED.

	Pokdu se pouzivani socket nehodi, tak samozrejme otevrenim RAW socketu
na cteni a zachytavanim primo relevantni ICMP zpravy.

> To je pak zbytecne aby se ty icmp packety nazpet vubec posilaly.

	Dokonce i kdyby to FreeBSD vubec vyuzit neumelo - IP protokol je starsi
nez FreeBSD a neni to proprietarni protokol navrzeny pro tento system.

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz