rc skripty, was: startovanie amavisu

Petr Rehor prehor at gmail.com
Sun Jul 24 09:40:36 CEST 2005

On 7/20/05, Stefan Kremen <piftik at yhman.tnuni.sk> wrote:
> On Tue, 19 Jul 2005 19:06:12 +0200, Petr Rehor wrote

Prave jsem objevil jeste lepsi reseni:
http://lists.freebsd.org/pipermail/freebsd-rc/2005-July/000274.html
(hledal jsem to v man sh, ale nenasel jsem to tam).

Kdyz se v rc skriptu pro nastaveni defaultni hodnoty pouzije
amavisd_flags=${amavisd_flags-"-u vscan"} (chybi dvojtecka u -) tak se
defaultni promenna nastavi jenom kdyz byla nenastavena ale kdyz je
prazdna, tak ne.

> Napisal som maintainerovi portu o tomto spravani a popisanych navrhoch,
> snad s tym nieco spravi.

Poslu to jako PR.

P.