FreeBSD bootmanager - jak vypnout zapamatovani

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sat Jul 23 20:55:10 CEST 2005

sitar_vim at procaut.sk napsal/wrote, On 07/23/05 20:33:
> Skusal som kadeco, ale bootnut FreeBSD do textovej konzoly
> inej ako 80x25 znakov sa mi nepodarilo.

	Prepinani zajistuje 'vidcontrol' - a parametry pro jeho automaticke
spusteni pro kazdou konzolu je
allscreen_flags=...
v /etc/rc.conf

	Ja tam mam napriklad VGA_90x30

	Nicmene - do ceho lze a do ceho nelze prepnout souvisi take s konkretni
grafickou kartou - tim, jake VESA mody podporuje.

> Tiez sa mi doteraz nepodarilo prist na to, ako v konzole rozchodit
> mysku tak aby som nou kopiroval text z jednej konzoly na druhu.

moused

	V /etc/rc.conf (predpokladam, ze mys je PS/2)
moused_enable="YES"
moused_type="auto"
moused_port="/dev/psm0"
pripadne lze pridat ruzn eflagy do moused_flags

	Jen je treba nezapomenout, ze pri pouziti tohoto daemona je treba
prekonfigurovat Xy tak, aby misto /dev/psm0 pouzivaly /dev/sysmouse

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz