FreeBSD bootmanager - jak vypnout zapamatovani

sitar_vim at procaut.sk sitar_vim at procaut.sk
Sat Jul 23 20:33:51 CEST 2005

>	Jak vidis, nejsi v tom zdaleka sam. Ja mam taky Xy jen na to, aby v
>nich bezela Mozilla a zbytek prace se odehrava na deseti textovych
>konzolich. Me se ty graficke terminaly proste spatne ctou  ...

Kym som pouzival Linuxove distribucie aj ja som rad robil v textovej
konzole.
Jednoducho som do lilo.conf dal parameter vga=[nieco] a spustil
som si textovy rezim v rozliseni 1024x768. To bola parada.

Ked som "objavil" FreeBSD prave tato vlastnost mi velmi chybala.
najma koli tomu ze moj 21" monitor, vytiahnuty z ruk cloveku ktory
ho doslova niesol do smetnej bedne, zvladol *jedine* rozlisenie
ma *jedinej* frekvencii. Dnes uz mam novy monitor, LCD a na
tom by som tiez rad bezal na nativnom rozliseni.

Skusal som kadeco, ale bootnut FreeBSD do textovej konzoly
inej ako 80x25 znakov sa mi nepodarilo.

Navyse mc sa chova v textovej konzole inak ako by som chcel.
(Teda inak ako som si zvykol )
Tiez sa mi doteraz nepodarilo prist na to, ako v konzole rozchodit
mysku tak aby som nou kopiroval text z jednej konzoly na druhu.

Ale ja na to raz urcite pridem.

Stano