FreeBSD bootmanager - jak vypnout zapamatovani posledniho vybraneho OS

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Jul 22 20:14:00 CEST 2005

Roman Neuhauser napsal/wrote, On 07/22/05 19:29:

>     spis neco jako mate vy. I kdyz ja bych vysel z jednodussiho
>     "ps -p $$ -o tt".

	No, ono se to tim zas tolik nezjednodusi. Tedy, samozrejme, v
zavislosti na tom, jaky definitivni tvar vystupu pozadujete.

	Ja to totiz psal (pro sebe) jako docasny quick-hack a na efektivitu ani
krasu jsem nijak zvlast nehledel (znate to - kovarova kobyla ...).

> No ale kdyz uz jsme u toho, proc vlastne ne tty(1)?

	Protoze o nem slysim poprve ... ;-)

Takze od ted TTY=`basename \`tty\``

	To uz se nemusim bat ukazat i studentum ... ;-)

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz