FreeBSD bootmanager - jak vypnout zapamatovani posledniho vybraneho OS

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Jul 22 19:08:30 CEST 2005

Roman Neuhauser napsal/wrote, On 07/22/05 15:00:

>     echo $TTY

	To je zvlastni.

	Ano, u me se to zjistuje prave tak, jak uvedeno - ale to jen proto, ze
jsem si nejprve TTY sam naplnil. V /etc/profile mam

export TTY

	Bez toho shora zminena promenna neexistuje (testovano na 4.x, 5.x, 6.x) ...

	Prehledl jsem neco (konkretne jak naplnit onu promennou jednoduseji
"automaticky") ?

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz