dmesg

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Jul 22 01:00:34 CEST 2005

Lubomir Majersky wrote:
> ...ano, robi to co ma, ale chcel by som potlacit tie vypisy deny paketov
> bez toho, aby som vypol ich logovanie. Alebo mi nic ine neostava a musim
> vypnut logovanie deny paketov? Neda sa to nejak vykonfigurovat v
> syslog.conf? Studujem si man syslog.conf. Presiel som si zatial podrobne
> sekciu facitility a teraz sa chystam na podrobny rozbor sekcie level.
> Pytam sa vsak skusenejsich a staci mi uz odpovedat kratko A alebo B.
>
> A - je to mozne, studuj
> B - nie je to mozne, studuj

	Podle me plati 'B'. Zprava, kterou ipfw generuje, je, krome toho, ze
jde o syslog zpravu subsystemu 'security' s urovni 'info', take
systemovou zpravou a proto je zapsana do prislusneho bufferu.

	Nicmene, nevime, proc pozadujete to co pozadujete. Napriklad odstranit
z vypisu dmesg zpravy urciteho typu muze, v zavislosti na konkrentni
potrebe, docela obycejny 'grep' ...