technicka poznamka k ml

Juraj Lutter freebsd-users-l at wilbury.sk
Thu Jul 21 10:04:59 CEST 2005

Divacky Roman wrote:
> todlenc mi to napsalo a muj mail URCITE nebyl pres 10K (odpovidal jsem na
> mrznuti sitovky a asi 2ma vetama). muze se na to nekdo kouknout?

	Mail od Marka Sulovskeho mal 14kB, pretoze posielal dmesg. Ty si pri
reply zjavne tiez odquotoval aj jeho dmesg, preto tvoj e-mail bol nad 10
kilo. Clovece, nauc sa obcas uvazovat a zamyslat sa nad vecami do
dosledkov. Obcas mi totiz prides ako odtrhnuty od reality.

otis

--
Juraj Lutter                          |  /\  ASCII Ribbon Campaign
otis (at) wilbury.sk                  |  \/  - NO HTML/RTF in e-mail