prerusovane stahovani fbsd5.4/apache2 [tcpdump]

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Thu Jul 21 09:39:06 CEST 2005

On Wed, Jul 20, 2005 at 11:12:00PM +0200, Dan Lukes wrote:

> 	TCPDUMP by nemel mit vliv na nic, pokud je je pouzit '-p' option. V
> opacnem pripade, samozrejme, promiskuitni mod muze ovlivnit beh veci - i
> kdyz - v tomto pripade bych to spis neocekaval.

clovek nikdy nevi...

> [...]
> pri prenosech velkych dat s jakymkoliv severem. Pokud ne, zjistit, co
> maji spolecneho ty, se kterymi problem nastava (software, cast sitove
> cesty a pod.). Pokud ano, je treba takove spojeni ucinit proti serveru,
> nad kterym mam kontriolu alespon takovou, ze na nem mohu spustit tcpdump
> take. Oba je pak treba porovnat - tim se zjisti, zda je spojeni skutecne
> prime, nebo zda pravdepodobny vyskyt transparentni proxy ci neceho
> jineho podobneho po ceste.
>
> 	No a pak by se dalek postupovalo podle toho, co by se zjistilo ...

dela mi to na 2 serverech (ze 3 na kterych jsem to zkousel), jedine co maji
spolecne (ty 2 chybujici) je to ze jsou na akademicke siti (oba na jine) a je
to 5.4R, jinak je vsechno jine. ten 3ti server ktery jede ok je taky 5.4R ale
na komercni siti.

no, vzhledem k tomu ze padani vzdy po case ustane, tak se na to asi vykaslu,
ale pokud by jsi mel zajem dane, tak ti muzu dat konto na tech masinach a muzes
si hrat ;)

roman

ad statistika - jednak uz nevim jaka, jednak vsechny statistiky o kterych jsem
mluvil byly neoficialni "vypozorovane", tj. nemam je