[OT] shanime admina RedHat/FreeBSD

Jozef Babjak babjak at hilbert.chtf.stuba.sk
Mon Jul 18 17:31:34 CEST 2005

Ahojte!

Je to chyba, alebo crta, ze maily z konfery nechodia v tom poradi,
v akom boli do nej poslane? Ospravedlnenie povodneho autora mi prislo
ovela skor (10 - 15 minut, odhadom), ako Otisovo upozornenie na
kradnutie threadov. V poslednom case sa mi zda celkovo dorucovanie
mailov pomale, myslim ze v minulosti sa "vlastne" maily vracali
z konferencie ovela skor. Ale mozno je to len moje zdanie.

Sorry za OT, ale tento thread uz bol aj tak OT, takze som snad
tolko toho nespachal. :-)

J.