PHP 4.4.0 session.so + (httpd), uid 80: exited on signal 11

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Jul 18 06:56:55 CEST 2005

Miroslav Lachman wrote:

> by se mi zrovna chtelo do kompletni rekompilace se rict neda, jelikoz
> jsem ted na 14 dni mimo Prahu a stroj je v Casablance, takze kdyby se
> nedejboze neco stalo se systemem (treba ze by po rebootu nenabehnul),
> dost spatne bych to resil :(

	No, kdysi jsem se taky hodne bal, ale pripoustim, ze dnes uz delam
upgrade na dalku dost bezne (a ani nevyhazuju uzivatele, tam kde jsou).
A obzvlast upgrade ze stejne verze na stejnou bych se bal jen velmi malo.

	Pokud nemenim konfigurace, pak se mi prakticky nestava, ze by system
nenabehl. Tedy, pokud u 'shutdown' nezapomenu '-r' ... ;-)

	Ale stat se to, pravda, muze. Takze je treba mit zalozni scenar nebo to
vydrzet s padajicim Apachem nebo bez session.so ...