prerusovane stahovani fbsd5.4/apache2

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Sun Jul 17 15:43:49 CEST 2005

zdravim

mam 5.4R s apache2 z portu (nijak netuneni) a kdyz stahuju nejake "velke
soubory" (filmy) tak se mi kazdy rekneme 10 sekund prerusi stahovani, wget
hlasi:

15:42:54 (93.87 KB/s) - Connection closed at byte 390836224. Retrying.

je tam pf fw, dela mi to na 2 strojich (na vic jsem to nezkousel). doba mezi
spadnutimi spojeni se ruzni, nekdy to pada kazde 2 sekundy, nekdy to vydrzi
treba i 2 minuty. protoze mi to dela na 2 strojich tak si nemyslim ze je to hw
vec. soubor jde uplne normalne stahnout (porad to navazuju znova a dostahovavam
po castech). scp kopirovani mi to nedela.

napada nekoho neco?

diky, roman