Gcc - segmantation fault [Uz OT]

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Fri Jul 15 18:20:24 CEST 2005

> 	No prave. To uz skutecne zacina byt problem. V takovych pripadech je
> samozrejme nutne posoudit zda nejakou takovou aplikaci aktualne
> potrebuju. Pricemz v mem pripade je odpoved zhusta zaporna, takze mi 4.x
> dosud vyhovuje nejlepe. Ale uz to prestava byt uplne jednoduche. A v mem
> pripade specialne hraje i to, ze si mezi 20 stroju s 4.11 neplacnu jeden
> z 5.4 - a upgradovat vsechny na 5.4 to si zatrim opravdu netroufnu.
> Takze zatim pri me zustava 4.11 jedinym kandidatem i pro nove instalace.

myslim ze podpora noveho hw (sata, pci-express a co ja vim co jeste) je jeden
duvod pro to nemit 4.x a dalsi je podpora standardu jako napr. c99, tedka se
dodelavali nejake veci do libm atd.

> [...]
> - s funkcnosti i stabilitou. K cemu je dotycnemu ctyrprocesorovy stroj,
> kdyz na nem bez casteho padu bezi jen non-SMP jadro ... ? Podpora HTT
> je, pokud vim, take radeji defaultne vypnuta - jinak by mela problemy
> patrne i spousta "beznych" lidi, ktery ve skutecnosti pravy SMP hardware
> nemaji.
>
> 	Tim ale nepopiram, ze na domaci stanici, nebo jednodussi server ci
> router v mensi siti to je pouzitelne - a v nekterych pripadech - i
> vhodnejsi nez 4.x (obzvlast pri potrebe nejakych hodne novych aplikaci) ...

nevim co presne se mysli tim "jednodussi server" a tak nevim jestli mam
"jednodussi" nebo "slozitejsi" servery ale 5.4R mam vsude a nikde s ni nemam
problemy (vsechno UP podotykam)

myslim, ze reci o nestabilite 5ky atd. jsou dost hnusny FUD. jasne 5.1 a 5.2
byli padave mrchy, ale ony takove MELY byt. nevim o nikom kdo by mel nejake
"extremne padave" 5.x...

nevis proc mas Dane takovy odpor k novemu FreeBSD, skoro by se vnucovala
myslenka o "starcich co se boji nove doby" (to nemyslim ani vazne ani tim
nechci nikoho urazit) ;)

roman