request for comment

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Jul 15 15:57:54 CEST 2005

Juraj Lutter wrote:
> mam na doske radic Intel 82801GB (PCI ID 0x27df8086), ktory nie je
> supporteny ani v 4.x, ani v 5.x, len v 6.x. Kedze vsak doska je v
> serveri, na ktorom sa chcem vyhnut pouzitiu 6.x, ale chcem na nom bezat
> 5.x, tak ma zaujima, aky je vas nazor na nalsedovnu vec:
>
> - Vezmem poslednu RELENG_5
> - Aplikujem mkIII patche, ako mi doporucil sos at freebsd.org
> - Pridam si svoje PCI ID do ata-pci.(h|c), buildnem kernel a budem v klidku
>
> Co vy na to?

	Pravdepodobne to fungovat bude.

	Otazka je, proc se 6.x vyhybat - 6.0 pravdepodobne nebude v zadnem
ohledu horsi nez 5.4 (proboha, ja opravdu doufam, ze se nepletu) a
jelikoz uz v teto chvili nastal pre-RELEASE freeze, soucasny stav se od
budouci 6.0-RELEASE uz pravdepodobne prilis nelisi.

	Navic, ty tu nemluvis o 5.4-RELEASE, ale o 5-STABLE - tak to uz je,
podle me, prast' jako uhod'.