Gcc - segmantation fault

Jozef Babjak babjak at hilbert.chtf.stuba.sk
Fri Jul 15 06:03:34 CEST 2005

Zdravim!

> Ostuda mail bez subjectu:  :-|

  ^-- Mily je Bohu hriesnik, ktory cini pokanie. :-)

     ^-- V gcc by som problem nehladal (cim netvrdim ze tam nie je).
"Nezmyselne" segmentation fault indikuju chybny hardware, najskor pamat,
maticnu dosku, mozno procesor. Skusil by som

	1) Otestovat pamat programom memtest a
	2) Vymenit onen HDD za  nejaky iny, napr. docasne pozicany.

Hoci logicke by sa zdalo opacne poradie, mnou navrhovane poradie
prednostnuje "lacnejsi" test.

Nastavaju tieto chyby pri kazdej (alebo drvivej vacsine) pokusov
kompilovat krenel, alebo len zriedka? Nepisete nic o hw konfiguracii (co
je chyba); skuste reprodukovat chybu tak, ze v BIOSe vypnete najskor
sekundarnu a potom primarnu vyrovnavaciu pamat (cache) procesora. Ano,
pocitac sa stane velmi pomalym a na normalnu pracu takmer nepouzitelnym,
ale mozno tak identifikovat chybu onych vyrovnavacich pamati (t.j.
procesora alebo maticnej dosky, v zavislosti od typu procesora a teda
umiestnenia tychto pamati; pozor, niektore zostavy -- napr. AMD K6-III --
mozu mat az trojurovnovu vyrovnavaciu pamat). Tento test odporucam najma
na starsich doskach pre procesory AMD, specialne s cipovou sadou VIA MVP3.

J.