/etc/rc.conf a nastaveni wlan sitovky pres dhcp

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Jul 14 14:16:54 CEST 2005

likeapear napsal/wrote, On 07/14/05 13:03:
> 1. Na tom poradi ale zalezi, nebo ne?

	No, zase tolik ne. Nejlepsi by samozrejme kdyby dhclient dostal uz
asociovanou kartu.

	Jenze, v tonhle stavu on ji nejspis nepotka ani v jedne variante. Preci
jen, i po nastaveni SSID asociace nejakou chvili trva. Takze prvni
pokusy dhclient stejne podnika "do zdi".

	Jestli je za techto okolnosti poradi ssid->dhclient nebo obracene je uz
rozdil jen uplne minimalni.

	Nastesti to DHCP zkousi nekolikrat ...

> 2. Nemelo by v souboru /etc/start_if.ral0 byt ifconfig ral0 inet ssid moje_ssid?

	Jasne.

> A ten /etc/start_if.ral0 je obycejny skript?

	Jo.

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz