turck mmcache

Petr Macek pm-conf at kostax.cz
Wed Jul 13 15:13:30 CEST 2005

Zdravim,
potrebuju na BSD 5.4-RELEASE-p4 nainstalovat turck mmcache. Drive snad
byval v portech, ale tam uz jsem jej nenasel. Stahnul jsem tgz,
zkompiloval a dle navodu nastavil. Vse se zda, ze probehlo ok, ale pri
spousteni apache dostavam hlasku
/libexec/ld-elf.so.1: /usr/local/lib/php/20020429/mmcache.so: Undefined
symbol "php_session_register_module"

a nevim jak dal. Na googlu jsem nasel par rad (prehodit poradi radku v
extensions.ini (session.so a mmcache.so), ale to nezabralo. Apache stale
nespustim.

Mam php4-4.3.11_1, apache-2.0.54 oboje z portu.

PM
--
# Petr Macek
# pm at kostax.cz