Povoleni directed broadcastu

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Jul 10 20:01:35 CEST 2005

Radim Kolar napsal/wrote, On 07/10/05 18:06:

> mne uz par patchi takto zakomitovali.

	Ja nerikam, ze je to ztrata casu vzdycky. Taky uz jsem uspesne
protlacil neco okolo petadvaceti oprav a zmen.

	Nic to ale nemeni na tvrzeni, ze casto zustava PR dlouhodobe otevrene a
leckdy naprosto nedotcene. Relativne se casto se to deje u skutecnych
chyb a o to casteji se to stava u mene kritickych pozadavku, jakou jsou
napriklad zadosti o pridani nejake funkce (jako to bylo v nasem pripade)

	Podotykam, ze ja si nestezuval - z me strany to bylo suche konstatovani
stavu. To, ze zmeny v systemu (nemluvim o portech) musi "posvetit" nekdo
z relativne uzkeho kruhu lidi je v zasade spise vyhoda.  No a to, ze
nestihaji pripadne se nevenuji vecem, do kterych se zrovna nikomu z nich
nechce - to je proste cena za tuto vyhodu.

AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz,dan at kolej.mff.cuni.cz