Povoleni directed broadcastu

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sat Jul 9 16:48:05 CEST 2005

Rosicky Petr napsal/wrote, On 07/09/05 13:35:
> uz to neodejde do cilove site 192.168.28.0/24 na druhem interfacu
> Na vetsine systemu se to musi explicitne povolovat (Cisco...), tady jsem nenasel jak, a zjevne to samo neprojde.

	Nevidim v kodu moznost jak toto chovani zmenit (bez zmeny kodu).

	Patch provadejici zmenu kodu mas v priloze. Nezkousel jsem ho. Zkusis
ho ty. Kdyz to bude fungovat (je to jednoduche, melo by), muzu to pak
poslat jako change-request.

	Nevyrabel jsem to sice na 5.2.1, ale vzhledem k povaze zmeny by se mel
chytit i tak.