Externi disk

Petr Rehor prehor at gmail.com
Thu Jul 7 15:38:42 CEST 2005

On 7/7/05, Ondra Koutek <koutek at o-k.cz> wrote:
> Ahoj,
> Vcera se mi odporoucel ramecek na externi USB disk a tak je na case se
> podivat po novem.
> Mate nekdo nejakou zkusenost co na FreeBSD - CURRENT jede dobre?
> Tim myslim zda Firewire nebo USB 2.0?
> Ondra

V praci pouzivame ViPowER SmartFamily VP-6024V COMBO ke kterymu je
pridany USB 2.0 a FireWire kabel a da se dokoupit jeste IDE a SCSI
kabel. Pouzival jsem je na FreeBSD 5.3 s DVD vypalovackou pres
FireWire a chodilo to na prvni zapojeni. Na disky do nich strkame
vymenovaci ramecky ViPower MobileRack VP-10LS2FU-133 (i po trech
letech se da koupit dalsi ramecek, ktery pasuje do tech co uz mame a
maji vetracek i primo v ramecku na disk).

P.