FreeBSD vs Solaris

Kaminar Kaminar at seznam.cz
Thu Jul 7 12:00:45 CEST 2005

Ahoj všem.

Tak koukám, že se má otázka chytla velkýho zájmu.
Ani jsem nečekal takovou odezvu.
Dík všem za info.
Snad tyto informace byly dobré i pro ostatní.
Jinak klidně můžete pokračovat, rád se ještě dozvím další nové věci. :-)

> pravda je samozrejme ta, ze FreeBSD je totalne nejlepsi na svete. daleko

No tak něco takového jsem chtěl slyšet. :-)

> lepsi nez sex, solaris atp. a vubec - ptat se takoveto otazky je dost blizko
> kacirstvi... dej si bacha nebo si pro tebe prijdem! ;)

Kacířství??? Nezapomeň, že Fríčko má ve znaku čerta/ďábla. :-)