nelze zkompilovat ProFTPd s OpenSSL z portu

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Tue Jul 5 17:17:02 CEST 2005

Dragon wrote:

> Zdar
>
> skusal si ftp/proftpd .. ja pouzivam tento port aj s openssl .. staci
> make config pred kompilaciu a dat si tam aj mysql aj openssl a funguje
> bez akych kolvek probelmov ..
>
> S pozdravom
> --
> Dragon

zkousel jsem samozrejme i to, kazdopadne proftpd-mysql neni nic jineho,
nez "metaport", ktery pres Makefile zavola ftp/proftpd rovnou s
WITH_MYSQL=yes

Jak uz jsem popisoval - na ostatnich strojich mi to funguje take bez
problemu, tady se jedna o problem s umistenim knihoven OpenSSL, ktere je
doinstalovane z portu a bez volby overwrite-base.

--
Miroslav Lachman
Webapplication Developer