POP3D

martin hudec corwin at aeternal.net
Fri Jul 1 20:54:41 CEST 2005

Ahoj,

On Fri, Jul 01, 2005 at 08:15:24PM +0200 or thereabouts, Peter Rosa wrote:
> Zdravim vsetkych,
>
> prosim, aky pop3 daemon pouzivate na vasich serveroch?
>
> Mam tu teraz akpop3d, ale uz dlhsi cas to vyzera, ze sa s nim nic nerobi.
> Rad by som demon, ktory je maly, rychly, BEZPECNY, s podporou SSL a s
> logovanim do syslog-u.

  Mam skusenosti s courier-imapom (mail/courier-imap), pracujucim ako
  PO3 aj IMAP vratalne TLS/SSL zabezpecenia, s uzivatelskymi uctami v
  databaze.

  Viac info:
  http://www.courier-mta.org/imap/
  http://postfixwiki.org/index.php?title=Virtual_Users_and_Domains_with_Courier-IMAP_and_MySQL

  Jednu vytku by som voci nemu mal, nie je moznost vytvarat imap foldre
  mimo INBOX, a taktiez som nedosiel na to, ako v nom vyriesit shared
  folder (napr. pre ucely dropovania spamu uzivatelmi a naslednym
  krmenim spamassassinu).

  Paralelne som experimentoval s dovecotom (mail/dovecot), prechod z
  courier-imapu bol prakticky bezproblemovy (dovecot je kompatibilny aj
  s uw-imap, aj s courier-imap). V test verzii 1.0 podporuje aj ficurie
  ako session proxying pop3/imap (prijemny ucinok na skalovatelnost
  mailovych sluzieb). Shared foldre to tiez zatial nepodporuje, ale uz
  si viem vytvarat foldre mimo INBOX.

  Viac info:
  http://www.dovecot.org/
  http://wiki.dovecot.org/

  	pekny vecer,
	Martin

--
martin hudec

   * 421 907 303 393
   * corwin at aeternal.net
   * http://www.aeternal.net

"Nothing travels faster than the speed of light with the possible
exception of bad news, which obeys its own special laws."

   Douglas Adams, "The Hitchhiker's Guide to the Galaxy"