shutdown - hp vectra

Lubomir Majersky lumax at in.acompp.sk
Thu Jun 30 13:36:40 CEST 2005

Divacky Roman napsal(a):

> co takhle to zkusit bez acpi?

Skusal som s acpi bez acpi, ale bohuzial. Pozeral som aj do NOTES, ale
neviem od coho sa mam odrazit... ziadna chybova hlaska. Pozeral som aj
na site HP novsi BIOS, ale mam ten najnovsi. Este ma napadlo ci nemam
dat podporu apm, neviem vsak, ci to moze mat vplyv na to a nechce sa mi
opat robit kernel, ale asi to budem musiet vyskusat. Celkom ma to hneva,
nakolko ten stroj chcem vyuzit na laborovanie a som lenivy zakazdym
restartovanim prist k nemu vypnut ho a zapnut ho. Hovoril som si: "Reku,
uz by sa patrilo vymenit tu moju povodnu 'sunku' za HP sekac - to na
testovanie uplne staci, ale s tou 'sunkou' som nemal ziaden problem".

--
LuMaX