Pridani man pages [Was: Re: Jak zacit z minimalni instalace?]

Ondra Knezour knezour at weboutsourcing.cz
Wed Jun 29 13:05:19 CEST 2005

likeapear wrote:
> [...] Ja se ptam, jak ho nainstalovat, kdyz nemam k dispozici sit.
> Stejne tak nemam k dispozici manpages a nevim jak je nainstalovat.

Spustit /usr/sbin/sysinstall - Configure - Distributions - man - CD/DVD
nefunguje? Tak nejak to bylo v 5.2, myslim, ze to bude stejne nebo podobne.

> Napr. si nemuzu precist co je v man pkg_add

Ted zjevne nejaky pristup k internetu k dispozici je, budu predpokladat,
ze se to tyka i www a pak by mohlo pomoc
http://www.freebsd.org/cgi/man.cgi?query=pkg_add

Ondra Knezour