Jak zacit z minimalni instalace?

Martin Nuc martin at nuc.cz
Wed Jun 29 13:23:11 CEST 2005

Nehledej ja v packeges, jsou na trosku jinym miste v sysinstallu. Uz si
nevzpominam kde, ale myslim ze se tam taky dalo vybrat COMPAT4x apod....
nekde tam to je :)

Jinak ndis jak nainstalovat bez netu? No tak musis tam ten package
dotahnout pres nejaky medium. Tzn treba cd nebo usb kabelem zprovoznit net.

--- M