Problem s modulem pf.ko

FreeBSD freebsd at ulovec.cz
Tue Jun 28 15:22:07 CEST 2005

> # xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz / 2005-06-28 14:03:46 +0200:
>
>     K cemu je dobre mit v systemu podporu IPv6, kdyz na tento protokol
>     narazim jenom v literature a kdyz mi zasira terminal ve vystupu z
>     ifconfig, netstat apod (nemluve o tom, jakou dela neplechu pri
>     resolvovani DNS zaznamu)?
>
> --

Souhlasim, ja osobne take nemam vubec rad, kdyz mam v pameti pocitace
moduly, ktere vubec nepotrebuji.
A z osobni zkusenosti - od verze 5.2.1., kdy jsem zacal FBSD pouzivat,
mi nikdy nedelalo problemy z konfigurace IPv6 jednoduse vyhazet. Bezne
pouzivam Postfix, Cyrus, Sasl, Postgres, Apache+PHP, Kerbera a na zadne
problemy diky "nepodpore" IPv6 jsem nenarazil.
Jindra