Problem s modulem pf.ko

Divacky Roman xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz
Tue Jun 28 14:03:46 CEST 2005

On Tue, Jun 28, 2005 at 01:31:03PM +0200, Dan Lukes wrote:

> 	Ale bylo. Takze to, ze neni je asi neci chyba, ne ? Toho, kdo tam
> pridal neco, co se nedokaze vyporadat s tim, ze jadro INET6 nepodporuje.

ano... da se to nazyvat chyba.... a?

> <FLAME>	Nebo uz jsme tak daleko, jako v Linuxu, ze kdyz nekdo neco
> zmrsi, tak se tomu nesmi rikat chyba, protoze tento vyraz by mohl
> poskodit image Linuxu pred uzivateli i sponzory, ale oznacuje se to za
> novou, i kdyz treba nikoli nejstastnejsi, feature ? </FLAME>

jj... uz si pro tebe jdeme s vidlema a horicima pochodnema a UPALIME TE :)

> 	Rozumim argumentaci spravne - rikas, ze kdyz je chyba nekde, tak uz
> 	je mozne do kodu sekat chyby libovolne kamkoliv, protoze to stejen
> bezchybne nebude, je to tak (kdyz nejde odstranit INET tak neni duvod
> zachovat drive funkcni odstranitelnost INET6) ?

> 	A pak se div, ze k timto zpusobem vytvarene 5.x chovam rezervovany
> odstup. Ja to nemam na hrani, ja to pouzivam na mistech, kde potrebuju,
> aby to rozumne fungovalo a bylo to alespon trochu bezpecne ...

no... ja jsem tudle sel do restaurace a chtel jsem si dat rizek ale jen s
bramborama z jizni moravy. a predstav si ze z jizni moravy nemely. tak jsem
umrel hlady....

jakoze ma smysl odstranovat drivery atd. ale nektere veci proste moc smysl
odstranovat neda (a ani to nekdy dost dobre nejde) - nebo se ti fakt tam moc
styska po fbsd bez scheduleru? bez filesystemu?