Problem s modulem pf.ko

Daniel Gerzo danger at rulez.sk
Sun Jun 26 12:42:36 CEST 2005

Ahoj Zbynek,

Sunday, June 26, 2005, 12:18:18 PM, si natukal:

> Vazeni,

> po upgrade na 5.4 STABLE se mi stala nemila vec, nelze natahnout
> pf.ko :(

> Vse probihalo jak ma, t.j. make buildworld, make buildkernel, make
> installkernel, make installworld.

> odin# kldload pf
> kldload: can't load pf: No such file or directory

pozri si /var/log/messages, moznoze to chce este daky dalsi modul na
ktorom je pf zavisle.

--
S pozdravom,

 DanGer, ICQ: 261701668  | e-mail protecting at: http://www.2pu.net/
 http://danger.rulez.sk  | proxy list at:        http://www.proxy-web.com/
                         | FreeBSD - The Power to Serve!

[ Muze byt cteni ve vane povazovano za multitasking? ]