Re: Pomoc s překladem vec2web na FreeBSD

Karel Malý Kaminar at seznam.cz
Sat Jun 25 13:05:38 CEST 2005

Kopie (Cc):
Předmět (Subject): Re: Pomoc s překladem vec2web na FreeBSD
Datum (Date): 21. 6. 2005 13:37

> # Kaminar at seznam.cz / 2005-06-20 19:09:57 +0200:

>     Chyba je v tom tarballu, stezujte si autorovi:

Díky za odpověď. To jsem si myslel. :-( Autorovi jsem si už stěžoval, ale zatím se sičák neozval. :-) Spíš, jestli to není schválně.

Nevíte náhodou někdo o jiném zdarma k mání konvertoru z dxf do eps pod FreeBSD?

Díky