Rychlost startovania KDE

Stano Sitar sitar_vim at procaut.sk
Fri Jun 24 15:28:41 CEST 2005

Lubos Dusany wrote:

> KDE neni zrovna setrivej vokenni system.
Ja viem.
Pouzivam viacere Window Managery.
Podla nalady, prace, hardware, a podla toho ako cool
chcem vyzerat pred okoloiducimi.
Od Ion-u (very cool) cez Xfce az po ... KDE.
Ale ked mne sa tak velmi paci:
pozadie Stonewall od Tigerta + priehladna Konsole pre mc
s fontom Terminus ... ;-)
A moja trojrocna dcera zboznuje "Uja Zemiacika a Tucniacika"
(ktuberling).

> A ma ta masina taky nejakou pamet? Tu RAM? Pac ta je myslim "urcujici"
> no flame :D

Uplne som zabudol.
512 MB RAM
To by uz mohlo stacit na KDE, ze? ;-)