Re: Instalace FreeBSD na velký disk

Vit Kotačka vit.kotacka at gmail.com
Thu Jun 23 09:02:44 CEST 2005

VYŘEŠENO.

Pomohl ten 80-žilový kabel - bezproblémová instalace, bezproblémový chod.

Ještě před tou výměnou jsem zkusil 2 věci:

1) nainstalovat FBSD 4.7 - sice to taky řvalo:
as3s1c: UDMA ICRC error reading fsbn 1 (ad3s1 bn 1; cn 0 tn 0 sn 1) retrying
as3s1c: UDMA ICRC error reading fsbn 1 (ad3s1 bn 1; cn 0 tn 0 sn 1)
falling back to PIO mode
ale aspoň to šlo nainstalovat a běželo to

> A kde jste onen PIO mod nastavoval? Pokud v BIOSU, tusim, ze Vam to moc
> nepomuze. Zkuste prerusit start systemu v okamziku, kdy je nacteno jadro
> do pameti (vetsinou v tento okamzik probiha desetisekundove odpocitavani)
> a do prikazoveho radku napsat:
>
> set hw.ata.ata_dma=0
> boot

2) Nainstalovat v. 5.4 v PIO módu (viz RE; předtím jsem ho zapnul jen
v BIOSu [no jo, já vím, že FBSD BIOS nee]). Šlo to ninstalovat, ale po
restartu kernel panic - nemohl najít root. Dál už jsem se v tom
nevrtal a vyměnil kabel.

Všem velmi děkuji za poskytnuté rady. Díky!!

Guido