Mozzila, firefox a gnome z portu

Ondra Koutek koutek at o-k.cz
Wed Jun 22 14:06:58 CEST 2005

Ahoj,

pouzivam GNOME a dost casto me stve zavislost na mozille. Pouzivam misto ni
kombinaci evolution a firefox a bohuzel se mi tam stale cpe plna mozilla.

V Makefile portu jsem nasel, ze staci nastavit WITH_MOZILLA="firefox" a mam
klid, ale ono to ne zcela dobre funguje.

make -DWITH_MOZILLA="firefox" install

na me kasle a musim to nastavit do shellu (pouzivam csh) Pak se to
nainstaluje jak ma.

Problem je ale zase s portupgrade. Ten ma sve vlastni nastaveni a ja mu
nejsem schopen firefox vnutit.

Tak jsem se chtel zeptat, jestli nekdo z vas podobny problem resil a poradi,
kam mam co napsat.

Dik

Ondra