router s wifi kartou zcom

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Jun 21 15:31:22 CEST 2005

Juraj Lutter wrote:

> ZCOM XI-626 je VELMI pouzivana karta, dokonca pod tymto oznacenim a nie
> som si vedomy, ze by niekto iny osadzal karty tymto chipsetom. Osobne ju

	No, to je patrne nejake nedorozumeni.

	ZCOM XI-626 je, tedy, pokdu se seredne nepletu, postavena na Intersil
Prism 2.5 chipsetu.

	To je velmi rozsireny chipset pouzivany v desitkach ruznych karet
ruznych vyrobcu, ktere ve vetsine pripadu navic maji uplne shodne
zapojeni nejen co se chipsetu tyce, ale i co se tyce osazeni okolnich
soucastek (proste jsou zalozeny na referencnim schematu poskytovanem
vyrobcem chipu). Lisi se jen obchodnim nazvem konkretniho vyrobce.

	Tim samozrejme nerozporuji to, ze nevite o zadne takove karte - to je
samozrejme dost dobre mozne, zejmena pokud se o tuto oblast detailne
nezabyvate, nicmene, opravdu je takovych karet spousta. Jen par ukazek
je vysano nize. Vypsat vsechny je prakticky nemozne.

	Je samozrejme pro tazatele stesti, ze se trefil do prave takove karty,
ktera je mezi uzivateli teto konference oblibena a tak se zde najdou
lide s osobni zkusenosti, kteri mu poradi. Kdyby mel trochu mensi
stesti, ale uvedl presnou identifikaci, mohl by, misto mlceni, ziskat
odpoved take - od nekoho, kdo sice nema kartu stejneho nazvu, ale ma
kartu stejnou. Jenze - nejde jen o nej, ale o dalsi lidi, kteri by nekdy
pozdeji mohli videt jeho dotaz a dosle odpovedi - a pokdu bude k
dispozici dostatecne presny popis hardware, budou moci snaze posoudit,
zda se odpovedi tykaji i jejich karty (ktera se treba obchodne jmenuje
jinak).

	Je v zajmu tazatele uvest co nejpresnejsi udaje, protoze zvysi
pravdepodobnost pouzitelne odpovedi. Je to ale i v nasem zajmu, protoze
s temito informacemi bude daleko uzitecnejsi archiv teto konference nez
bez nich.

	Tak, jak tazatel dotaz polozil mu mohli odpovedet pouze uzivatele prave
zminene karty a odpovedi v archivu ulozene jsou snadno pouzitelne jen
pro dalsi uzivatele stejen karty.

	S uvedenim presnych informaci mu uplne stejne dobre mohli odpovedet
uzivatele karet
3e Technologies 3e-110
Belkin F5D6001 (pouze HW rev. 1, dalsi jsou na jinem chipu)
Demarc ReliaWave 200mW/100mW/300mW
DlinkDwl520 HW rev. A a B (dalsi uz jsou na jinem chipu)
Linksys WPC11 v2.5
karet rady NetGate 2511CD
karet rady NetGear MA311
a takhle bych mohl pokracovat dale velice dlouho.

	A obracene - odpovedi, ktere zde padly a lze je nalezt v archivu
konference jsou platne i pro pripadne budouci tazatele z rad drzitelu
techto karet.

	Chtel jsem rict jen tolik, ze uvedeni presne identifikace hardware
zvysuje sanci na rozumnou odpoved tazateli i naslednou uzitecnost archivu.

	No ale jestli jsem si zadosti o presnou identifikaci hardware dovolil
prilis, dam si na to priste pozor ...