vacation a cestina

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue Jun 21 14:27:16 CEST 2005

Petr Macek wrote:

> na stroji ( 5.4-RELEASE-p1) jsem rozbehal autom. odpovidac (vacation).
> Potreboval bych ale odeslat zpet mail s diakritikou. Zkousel jsem ruzne
> kodovani a nic. Vzdy mi z toho vyleze rozsypany caj misto diakritickych
> znaku. Pouzivam Sendmail 8.13.4

	Vacation neni uzpusoben k zasilani MIME zprav - je to velmi jednoduchy
nastroj k zasilani jednoduchych oznamenek. S zadnymi slozitostmi se
nepocita. A bez MIME je pouziti jine znakove sady nez US-ASCII zcela
nemozne.

	Verim, ze v portech najdete nejake jine "vacation", ktere to umet bude.
A vzato kolem a kolem, kdybyste si ho napsal v shellu sam, bylo by to na
par radek ...

					Zdravi