5.4: pkg_add pres proxy

Petr Podrabsky lists at seznam.cz
Tue Jun 21 07:53:43 CEST 2005

Nejak to neproslo do konfery, tak to zkusim jeste jednou:

 Dobry den vespolek,

 jsem cerstve novy bsd-ak a snazim se nainstalovat programy pres pkg_add -r package. Jsme pres proxy a proto se snazim nastavit proxy, aby aplikace sli instalovat. No a asi jsem hledal na spatnych mistech o nastaveni proxy. U nas je proxy na adrese proxy.net:8888 pro ftp i http. Zkousel jsem spoustu doporuceni viz vypis env: