NAT pro dve rozhrani

Juraj Lutter freebsd-users-l at wilbury.sk
Thu Jun 16 11:12:23 CEST 2005

Josef Hrabec wrote:
> ale kdyz nad tim tak premyslim, tak mi jeste neni jasne, jak zapsat do
> ipfw pravidlo pro poslani paketu konkretnimu nat-ovi, bude prece treba
> pakety z jednoho rozhrani predavat jednomu nat-u a z druheho rozhrani
> druhemu, pro jeden nat to pravidlo vypada takto:
> ipfw add 50 divert natd all from any to any via xl0

Cesta vedie cez:

remedy.9:/home/otis$ grep natd /etc/services
natd            8668/divert # Network Address Translation

cize vase pravidlo je vlastne:

ipfw add 50 divert 8668 from any to any via xl0

nic vam ale nebrani zadefinovat si dalsi port, na ktorom bezi dalsi natd
a do toho portu divertom feedovat traffic pozadovany k prekladu dalsim
natd-om.

otis