IDE radic Kouwell a FreeBSD

fkuchar at volny.cz fkuchar at volny.cz
Sun Jun 12 19:52:35 CEST 2005

----- PŮVODNÍ ZPRÁVA -----
Od: "Divacky Roman" <xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz>
Předmět: Re: IDE radic Kouwell a FreeBSD
Datum: 12.6.2005 - 11:46:03

> to je ale ovsem chyba...

Krome vyse zminenych udaju tam jeste byly polozky:

instruction pointer
stack pointer
frame pointer
code segment

za nimiz nasledovalo nejake cislo a na zaver upozorneni,
ze za patnact sekund dojde k restartu PC.

> 4.8 je stara prisernost... budtou pouzijte 4.11 nebo (a to bych
> vyrazne
> preferoval) 5.4, spousta chyb byla opravena... rozhodne bych to
> aspon zkusil
> (5.4R instalacni cdcko je zaroven livecd takze to muzete zkusit
> v podstate za
> 10 sekund)

Stara prisernost... vzdyt je to neco malo pres dva roky,
co vyslo, ten chip je (pokud se nemylim) o dost starsi.
A podle seznamu podporovaneho HW by mell fungovat jiz ve
verzi 4.7. To me na FreeBSD (a pribuznych systemech)
docela mrzi, ze tak rychle zastaravaji (ci jak bych
to pojmenoval).
Zkousel jsem boot 4.11 rescue CD a to radic velkoryse
ignorovalo.
Takze otazka zni - pouziva nekdo uspesne tento radic
pod vyssi verzi FreeBSD? Abych vedel, jestli se reinstalace
vyplati.

Filip Kuchar

--
Nechte si zasilat do mailu denni prehled nejzajimavejsich
clanku z portalu VOLNY. http://web.volny.cz/mailinfo/