Zalohovanie

Roman Neuhauser neuhauser at sigpipe.cz
Thu Jun 2 15:51:47 CEST 2005

# xdivac02 at stud.fit.vutbr.cz / 2005-06-02 15:34:50 +0200:

> no.. pokud nekdo vi jak programovat v imperativnim (skoro)
> proceduralnim jazyce tak mu staci referencni prirucka coz man sh|tcsh
> splnuje...
>
> aspon mne to vyhovuje

    mne uz taky, ale ze zacatku bylo tezko (i jako programatorovi
    zacatecnikovi az pokrocilemu v jinych jazycich). cist man stranky
    se clovek musi naucit.

    odkazem na manualove stranky sh(1) nebo builtin(1) bych ostatne
    nikoho primarne neodbyval, ale na "neumim napsat skript, ktery
    zataruje a na cd vypali adresar" nelze rozumne reagovat konkretnim
    odkazem na man stranku nebo port: znamena takova veta, ze autor
    neumi vhodne pouzit tar, nevi, cim to vypalit, nebo pustil vi
    a ono to jen pipa, ale nejde do toho nic napsat?

--
How many Vietnam vets does it take to screw in a light bulb?
You don't know, man.  You don't KNOW.