Problém s instalací na PII/433 VIA chipset

Dunric dunric at centrum.cz
Thu Jun 2 11:22:13 CEST 2005

Bohužel ne. Zkoušel jsem snad všechny možné parametry jádra, ale nic nepemohlo. Ani ten Smart boot manager, jak jsem předpokládal.
Pak jsem vyhrabal instalačku FreeBSD 4.11 a s tímto jádrem to naběhlo ok. Trochu mi to komplikuje život, protože budu muset stahovat/kompilovat aktualizace pro dvě verze místo pro jednu, ale co se dá dělat. Až budu mít čas a náladu, tak zkusím aktuální 5-Stable s poladěnými parametry jádra. Kdyžtak dám vědět.

Pavel