Athlon 64 pre desktop

Michal Čumpl michal.cumpl at gmail.com
Thu Jun 2 10:17:58 CEST 2005

Niceho se neboj a bez do toho. Jelikoz je ale amd64 celekm nova
platforma, budes pravdepodobne narazet drobne problemy. Sam provozuji
5.4-stable na MSI K8T NEO2-FIR / amd64 3000 a jsem vcelku spokojen.
Exisuji ale problemy jako napr. ze neni uplne jednoduche zkompilovat
nativni jdk15, nejde ukompilovat openoffice ci eclipse. Myslim ze
vyreseni techto problemu je jenom otazka casu a muzu ti amd64 vrele
doporucit.

FreeBSD/amd64 Project page
http://www.freebsd.org/platforms/amd64.html

freebsd-amd64 mailing list