Athlon 64 pre desktop

Stano Sitar sitar_vim at procaut.sk
Thu Jun 2 09:11:00 CEST 2005

Vazeni pani.

Uvazujem o upgrade mojho hlavneho domaceho desktopu.
Vykonom este ako-tak staci, ale uz don nepripojim
ziadny rozumny disk. BIOS sa proste hraje na mrtveho brouka
ked don pripojim vacsi disk.

Pouzivam ho na browsovanie, hranie sa (nie hry, ale
skusanie a ucenie sa "UNIXU"), pokuksy s programovanim,
skusanie roznych linuxovych distribucii (pri ziadnej
som zatial nezostal, som rozmaznany z FreeBSD ;-),
bezne kancelarske aplikacie, kreslenie nejakeho vykresu,
sem tam sa pripojim na nejaky server cez ssh koli udrzbe.

Kedze moj hlavny OS je FreeBSD, napadlo ma ci by sa
mi neoplatilo kupit lacnu zakladnu dosku pre AMD64
(napr. MB ASUS A8V DELUXE WIFI, Socket 939,
VIA K8T800Pro chipset pre AMD Athlon 64/64FX)
a AMD64 2800+ procesor.

Aky je Vas nazor?
Oplati sa davat AMD64 do niecoho ineho ako je server?

Dakujem
Stano